Κόσμος
25 Απριλίου 2019 18:48
Πυροβολισμοί με δυο νεκρούς στο μετρό της Μόσχας
Συναγερμός στον σταθμό μετρό Novyye Cheryomushki…

Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν κοντά στο σταθμό μετρό Novyye Cheryomushki της Μόσχας, σύμφωνα με αστυνομική πηγή που επικαλείται το πρακτορείο TASS.
«Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ένας άντρας άνοιξε πυρ, σκοτώνοντας έναν άλλο άνδρα και, στη συνέχεια, αυτοκτόνησε», ανέφερε η πηγή.
Η αστυνομία έλαβε κλήση για πυροβολισμό στα νοτιοδυτικά της πρωτεύουσας της Ρωσίας.
Στην περιοχή έσπευσαν δυνάμεις της αστυνομίας και ιατροδικαστές.


Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή antenna.gr (με ενεργό σύνδεσμο προς το antenna.gr)


