Ειδήσεις24/06/2026 19:42
Φωτιά - Κερατέα: Βίντεο ντοκουμέντο από τη δράση της 43χρονης - "Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου"
Η ίδια υποστήριξε: «Το έκανα γιατί ήμουν νευριασμένη, γιατί υπήρχαν πολλά σκουπίδια και τα οικόπεδα δεν ήταν καθαρισμένα. Είχα πάρει τηλέφωνο στον Δήμο τρεις φορές το τελευταίο διάστημα».










