Γενικά
Νέα συνεργασία για τον “Στόχο-Πρόληψη” με αποδέκτη τις γυναίκες
Ένας νέος σύμμαχος και υποστηριχτής για να βοηθήσει στο έργο της εκστρατείας και τις δράσεις ενημέρωσης για τον καρκίνο του στήθους.
Η εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους» είναι πλέον γνωστή σε όλους.
Από το 2001, χάρη στους πόρους που αντλεί από τα διάσημα μπλουζάκια με σήμα το «Στόχο», έχει συγκεντρώσει και δαπανήσει περισσότερα από 1,2€ εκ. για ενέργειες δωρεάν προληπτικών εξετάσεων.
Παράλληλα, έχουν υλοποιηθεί δράσεις ενημέρωσης για την ασθένεια του καρκίνου του στήθους.
Σήμερα έρχεται ένας νέος σύμμαχος και υποστηρικτής, η Tupperware Ελλάδος, για να βοηθήσει το έργο της εκστρατείας.
Κάθε φορά που θα αγοράζετε από ένα σετ Μπουκάλι Νερού & τρία Μίνι Μπωλ, ο «Στόχος» λαμβάνει 1€ για να βοηθήσει άπορες γυναίκες να αποκτήσουν πρόσβαση στην πρόληψη.
Χρησιμοποιήστε αυτό το υπέροχο σετ παντού.
Στη δουλειά, στο γραφείο, στο γυμναστήριο, στο πικ-νικ, στη θάλασσα και βοηθήστε το «Στόχο» να συνεχίσει να στηρίζει τις γυναίκες μέσα από καινοτόμα προγράμματα. Συμμετέχετέ και εσείς στην προσπάθειά μας, μέσω αυτής της συνεργασίας, να μοιράσουμε χαμόγελα σε χιλιάδες γυναίκες.
Για να αποκτήσετε το μοναδικό αυτό Σετ προϊόντων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με μια συνεργάτιδα της Tupperware, στο 210-3679326 ή να επισκεφθείτε την παρακάτω διεύθυνση:
http://www.tupperware.gr/exypiretisi/epikoinonia-me-synergatida-tis-etairias
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!