Ταξίδια
Μύκονος και Σαντορίνη κερδίζουν Ίμπιζα και Σαν Τροπέ... στα σημεία
Πρώτα… στα θετικά σχόλια με διαφορά βρίσκονται τα δύο κυκλαδίτικα νησιά, Μύκονος και Σαντορίνη, από τους ξένους τουρίστες που τα επισκέφθηκαν και έφυγαν απόλυτα ικανοποιημένοι από τη φιλοξενία και τις παροχές.
Με πολύ καλές επιδόσεις στα ποσοστά ικανοποίησης των τουριστών τερμάτισαν πρώτα δύο κυκλαδίτικα νησιά αφήνοντας πίσω τους κοσμοπολίτικους προορισμούς.
Ειδικότερα, η Μύκονος και η Σαντορίνη έχουν φέτος πιο ικανοποιημένους τουρίστες σε σχέση με τους τουρίστες άλλων ανταγωνιστικών προορισμών υψηλής δαπάνης όπως το Σαν Τροπέ, η Σαρδηνία και η Ίμπιζα. Την ίδια στιγμή, οι Κυκλάδες αναδεικνύονται πρωταθλήτριες για τη χώρα μας ως προς την ικανοποίηση των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, ενώ επιτυγχάνουν μεγαλύτερα ποσοστά και από τους βασικούς ανταγωνιστικούς προορισμούς, όπως η Κύπρος, η Μαγιόρκα, η Μαρμπέγια, το Μπόντρουμ και το Ρίμινι.
Αυτά είναι τα θετικά συμπεράσματα για τον ελληνικό τουρισμό, που κερδίζει συνεχώς έδαφος, όπως προκύπτει από την επεξεργασία των στοιχείων της ReviewPro και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων μέσω του SETE Intelligence, για το επτάμηνο Ιανουαρίου- Ιουλίου 2014. Ωστόσο, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013 η Ελλάδα έχει ελαφρώς χαμηλότερες επιδόσεις ως προς το Γενικό Δείκτη Ικανοποίησης των τουριστών και τη σχέση ποιότητας τιμής (σε αντίθεσή με τους δείκτες ικανοποίησης για την τοποθεσία, την εξυπηρέτηση και το φαγητό, όπου οι επιδόσεις είναι καλύτερες το εφετινό επτάμηνο), με τον ίδιο τον ΣΕΤΕ να εφιστά ιδιαίτερη προσοχή στην τιμολογιακή πολιτική για το 2015, αλλά και τη συνολική βελτίωση υποδομών και υπηρεσιών. Σημειώνεται εδώ ότι οι δείκτες ικανοποίησης προκύπτουν από την επεξεργασία 82.900 ηλεκτρονικών σχολίων πραγματικών επισκεπτών που κατέλυσαν σε σταθμισμένο δείγμα 1.060 ξενοδοχείων της χώρας και συγκρίνονται με τους αντίστοιχους άλλων ανταγωνιστικών προορισμών.
Για τους δύο δημοφιλέστερους και πιο ακριβούς ελληνικούς προορισμούς, τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, οι Γενικοί Δείκτες Ικανοποίησης τουριστών αντιστοιχούν στο 87,6% και 87,8% αντίστοιχα, όταν στο Σαιν Τροπέ το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται στο 83,1%, στην Ίμπιζα στο 80,4% και στη Σαρδηνία στο 82,5%. Στους τομείς της τοποθεσίας και της εξυπηρέτησης τα ποσοστά ικανοποίησης ξεπερνούν και στους δύο ελληνικούς προορισμούς το 90%, ενώ χαμηλότερα στο 86,1% για τη Σαντορίνη και στο 84,2% για τη Μύκονο είναι τα ποσοστά για τη σχέση ποιότητας- τιμής.
Συνολικά για την Ελλάδα, ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης είναι στο 84,1%, ενώ υψηλότερα για τη χώρα μας είναι τα ποσοστά ικανοποίησης για την τοποθεσία (86,6%) και την εξυπηρέτηση (86,9%), ενώ για την κατηγορία φαγητό-ποτό το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται στο 83,9%. Ανά κατηγορία ξενοδοχείων, το υψηλότερο ποσοστό ικανοποίησης των τουριστών στην Ελλάδα παρουσιάζουν τα 5άστερα, όπου ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης, φθάνει το 86,6%, πέφτει στο 82,9% ως προς τη σχέση ποιότητας- τιμής, αυξάνεται στο 88,7% για την εξυπηρέτηση και στο 87,6% για το φαγητό. Ανά γεωγραφική περιοχή, οι Κυκλάδες αναδεικνύονται πρωταθλήτριες για τη χώρα μας, με το Γενικό Δείκτη Ικανοποίησης στο 88,7%, για την εξυπηρέτηση στο 90,7%, για την τοποθεσία στ 90,9% και για τη σχέση ποιότητας- τιμής στο 86,5%.
Αντίθετα, μέτριες επιδόσεις ως προς την ικανοποίηση των τουριστών σε σχέση με άλλους ανταγωνιστικούς προορισμούς όπως η Κωνσταντινούπολη, η Βαρκελώνη και η Ρώμη σημειώνει η Αθήνα, με ένα γενικό δείκτη ικανοποίησης στο 81%, έναντι 82,4% της Κωνσταντινούπολης, 81% της Βαρκελώνης και 79,7% της Ρώμης. Ειδικά η Κωνσταντινούπολη κερδίζει σε όλα τα σημεία έναντι των ανταγωνιστριών της, ως προς τη σχέση ποιότητας- τιμής, την τοποθεσία, την εξυπηρέτηση αλλά και το φαγητό.
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!