GP Λας Βέγκας: Ο Leclerc ταχύτερος στο ιδανικό για τις ομάδες FP1

Η Ferrari παρουσίασε τα πρώτα δείγματα της δυναμικής της στην «Πόλη της Αμαρτίας», με τον Leclerc να σημειώνει το ταχύτερο πέρασμα στο FP1. Δεύτερος ο Albon με τη φαινομενικά γρήγορη Williams, τρίτος ο Yuki Tsunoda.

Χωρίς ιδιαίτερα συμβάντα ολοκληρώθηκε η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στο ξεκίνημα του πιο λαμπερού event της σεζόν για τη F1.
Οι ομάδες πέρασαν στην πλειονότητά τους την πρώτη μισή ώρα δοκιμάζοντας τη μέση γόμα στις ψυχρές συνθήκες της ερήμου Μοχάβε. Ο Hulkenberg ήταν ο μόνος που φόρεσε τη σκληρή, αφού η Sauber εξέταζε τον χρόνο που χρειάζεται το συγκεκριμένο λάστιχο για να μπει σε παράθυρο λειτουργίας. Ο Alonso ήταν ο μοναδικός που στο πρώτο μέρος των δοκιμών έβαλε μαλακή.
Τα λάθη διαδέχονταν το ένα το άλλο, από rookie μέχρι τους πιο έμπειρους. Η στροφή 7 είχε την τιμητική της, ενώ ακόμα περισσότεροι κατέληξαν στην έξοδο διαφυγής της 14, όπου ολοκληρώνεται η ευθεία των 1,9 χλμ. στη Strip. Ο Norris ήταν ο μόνος που ακούμπησε και λίγο τοίχο, αλλά ευτυχώς για εκείνον χωρίς να αποσπάσει ζημιά.
Το δεύτερο μισάωρο του FP1 είχε κατά κύριο λόγο τη μαλακή γόμα ως πρωταγωνίστρια. Οι χρόνοι βελτιώνονταν σταθερά όσο η αγωνιστική διαδρομή στρωνόταν με γόμα.
Αρχικά, ο Hamilton βρέθηκε στην κορυφή, μέχρι ο Leclerc και έπειτα ο Verstappen να καταλάβουν τις πρώτες θέσεις με διαφορά μόλις 4 χιλιοστά μεταξύ τους. Ακόμα και ο Yuki Tsunoda πέρασε από την 1η θέση της κατάταξης καθώς η πίστα βελτιωνόταν, αλλά τελικά ήταν ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari εκείνος που θα σημείωνε το ταχύτερο πέρασμα του FP1.
Ενώ όλοι περίμεναν να δουν που βρίσκεται η McLaren, ο Norris έχασε δύο φορές το φρενάρισμα στη στροφή 14 σε ισάριθμες προσπάθειες. Και ο Piastri εγκατέλειψε λόγω λάθους τον γύρο του στον μεσαίο τομέα.
Όταν τα δύο papaya μονοθέσια ολοκλήρωσαν από μία καλή προσπάθεια, κατέληξαν στις θέσεις 6 και 7, πριν ο Hadjar τα χωρίσει.
Συνολικά, το FP1 ήταν ό,τι ακριβώς ήθελαν οι ομάδες: δεν έβρεξε και όλες είχαν την ευκαιρία να γράψουν πολλούς γύρους και με τουλάχιστον δύο γόμες. Τους περισσότερους γύρους, πάντως, τους έγραψε η Haas και ας μην απασχόλησε τους σκηνοθέτες.
Αναλυτικά, η κατάταξη του FP1 στο Λας Βέγκας:
