Οικονομία
Ακρίβεια: Η μείωση των τιμών δεν φτάνει στους καταναλωτές (βίντεο)
Ποια προϊόντα συνεχίζουν να καταγράφουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σύμφωνα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ.
Της Αντιγόνης Θάνου από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.
Μικρή μείωση στις τιμές των σούπερ μάρκετ τον Νοέμβριο, δείχνουν τα στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών.
Ωστόσο, η ακρίβεια “ροκανίζει” το πορτοφόλι των νοικοκυριών με τους καταναλωτές να εξηγούν στον αντέννα, ότι δυσκολεύονται να αγοράσουν ακόμη και βασικά αγαθά.
Η ακρίβεια παραμένει μείζον πρόβλημα για τους καταναλωτές, οι οποίοι, όπως λένε, εξακολουθούν και δυσκολεύονται να αγοράσουν ακόμη και βασικά προϊοντα διατροφής, αφού οι συντάξεις και οι μισθοί, είναι χαμηλοί.
“Δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα, τα παίρνουμε λιγοστά και πας στο ταμείο και σου λέει ένα 50ευρω που να τα βγάλεις πέρα με μία σύνταξη 560 ευρώ”, αναφέρουν καταναλωτές στον ΑΝΤ1.
Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφονται στα φρέσκα ψάρια και θαλασσινά 6,38%, ορεκτικά, αλίπαστα και άλλα σερβιριζόμενα είδη +5,90%, αλκοολούχα ποτά 5,49%, μπισκότα, σοκολάτες, ζαχαρώδη 3,45%, νερά, αναψυκτικά και οι χυμοί 3,43%.
Ωστόσο, φαίνεται ότι μετά από αρκετό διάστημα, οι καταναλωτές βλέπουν σταθερές ή και μειωμένες τιμές, στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Οι μειώσεις καταγράφονται κυρίως σε απορρυπαντικά και είδη καθαρισμού 9,66%, τροφές και είδη για κατοικίδια 6,81%, χαρτικά, καλλυντικά και είδη προσωπικής υγιεινής 6,16%, βρεφικές και παιδικές τροφές 4,86%, κατεψυγμένα είδη 4,86%.
Το Υπουργείο Ανάπτυξης αναμένεται να εντατικοποιήσει τους ελέγχους στην αγορά το προσεχές διάστημα.
Εκλογές ΗΠΑ: Η Μισέλ Ομπάμα στο πλευρό της Κάμαλα Χάρις
Αγρίνιο: Χειροπέδες σε νεαρούς γονείς για την κακοποίηση των 5 παιδιών τους
Λάρισα: Ο μελλοντικός νονός κλέφτηκε με την κουμπάρα λίγο πριν την βάφτιση
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!