Κοινωνία

27 Νοεμβρίου 2024 17:09 Τελευταία ενημέρωση : 27 Νοεμβρίου 2024 20:09

Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων στον Κορινό: Είναι το 2ο περιστατικό σε 1 χρόνο λένε οι μηχανοδηγοί

Τι αναφέρουν οι μηχανοδηγοί σχετικά με το συμβάν στην Πιερία και τι ζητούν από τον ΟΣΕ.

Παρ' ολίγον σύγκρουση τρένων στον Κορινό: Είναι το 2ο περιστατικό σε 1 χρόνο λένε οι μηχανοδηγοί

Άκουσε το άρθρο

 
 
-

Την άμεση διερεύνηση του συμβάντος με τα τρένα στην Πιερία ζητάει το σωματείο των μηχανοδηγών, αποκαλύπτοντας ότι το συγκεκριμένο περιστατικό είναι το δεύτερο τον τελευταίο χρόνο στην περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού «Κορινός».
Πιο αναλυτικά, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης ζητάει να έχει στη διάθεσή της μέχρι την Πέμπτη 28/11 το πόρισμα για το συμβάν και ιδιαίτερα τη σχετική έκθεση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ.
Επιπλέον, απαιτεί από τη διοίκηση του ΟΣΕ να απαντήσει γραπτώς αν καταγράφονται και αν είναι ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων στην περιοχή ελέγχου της.

Αναλυτικά η επιστολή αναφέρει: «Κύριοι,
Την Δευτέρα 25/11/2024 η αμαξοστοιχία 2591 είχε ακινητοποιηθεί λόγω τεχνικού προβλήματος στον στάση Κορινός. Ακολουθούσε η αμαξοστοιχία IC 57. Σύμφωνα με τις αναφορές των 2 μηχανοδηγών της IC 57 ενώ η αμαξοστοιχία 2591 ήταν σταθμευμένη στον Σ.Σ. Κορινό η ένδειξη εισόδου σε αυτόν ήταν πράσινη, αντί για κόκκινη.

Οι μηχανοδηγοί της IC 57 είχαν μειώσει την ταχύτητα τους, γνωρίζοντας ότι η προπορευόμενη αμαξ 2591 είχε καθυστέρηση 15 λεπτών και αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα και έτσι απεφεύχθη η σύγκρουση.

Το περιστατικό αυτό δεν είναι το πρώτο στην περιοχή του Σ.Σ. Κορινός αλλά το 2ο τον τελευταίο χρόνο καθώς σύμφωνα με αναφορά άλλου μηχανοδηγού, που έχει
κατατεθεί στην Hellenic Train, στις 16.12.2023 εκτελώντας την αμαξοστοιχία 11595 ενημερώθηκε από τον σταθμό Πλατέως -τηλεφωνικά λόγω κακής ποιότητας επικοινωνιών- ότι η αμαξοστοιχία IC 53 έχει ακινητοποιηθεί εντός του Σ.Σ. Κορινού λόγω τεχνικού προβλήματος αλλά η ένδειξη κάλυψης του σταθμού ήταν λανθασμένα πράσινη, αντί για κόκκινη!
Ο μηχανοδηγός τότε άμεσα στάθμευσε την αμαξοστοιχία αναμένοντας νεότερες εντολές του Τηλεδιοικητή. Όπως αντιλαμβάνεστε τα 2 αυτά συμβάντα έχουν λάβει χώρα σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα.

Ζητάμε να μας απαντήσετε και να μας κοινοποιήσετε

  • Μέχρι την Πέμπτη 28/11/2024 το πόρισμα για το συμβάν με την αμαξοστοιχία 11595 της 16/12/2023 και ιδιαίτερα την έκθεση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ για αυτό, με την πλήρη καταγραφή των ενδείξεων των φωτοσημάτων (κυρίων και ενδιάμεσων) στην περιοχή.
  • Την άμεση διερεύνηση του συμβάντος της 25/11/2024 στην ίδια ακριβώς περιοχή και την κοινοποίηση του αντίστοιχου πορίσματος.
  • Η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει γραπτώς αν καταγράφονται και είναι ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων στην περιοχή ελέγχου της.

Απαιτούμε

Την άμεση λήψη κανονιστικών μέτρων για την προστασία της ασφάλειας της κυκλοφορίας στην περιοχή και την κοινοποίηση των εγγράφως στο Σωματείο μας και όλους τους μηχανοδηγούς καθώς είναι αντιληπτό ότι αυτές οι αστοχίες από την πλευρά του ΟΣΕ μπορεί να οδηγήσουν σε νέες τραγωδίες.

Με την επιφύλαξη παντός Νομίμου Δικαιώματος μας».


Ειδήσεις σήμερα:

Βρετανία: Έκρυβε την 3χρονη κόρη της σε συρτάρι, υποσιτισμένη και αφρόντιστη (εικόνες)

Απομνημονεύματα Μέρκελ: Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα, ο Παπανδρέου... και τα αγγλικά του Τσίπρα

Λέσβος - Κατηχητικό: 6χρονη σώθηκε “από θαύμα” μετά από σπρώξιμο 9χρονου (βίντεο)


12345   8910
  Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
 Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή antenna.gr (με ενεργό σύνδεσμο προς το antenna.gr)