Κόσμος
Ντεμίρογλου: Μπορούμε να παράγουμε ό,τι θέλουμε
Ο γενικός διευθυντής της Τουρκικής Αεροδιαστημικής Βιομηχανίας μίλησε για τις κατασκευές της Τουρκίας σε στρατιωτικό υλικό.
Το εγχώριας κατασκευής ελικόπτερο της Τουρκίας GOKBEY πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στη Βρετανία. Ο Γενικός Διευθυντής της Τουρκικής Αεροδιαστημικής Βιομηχανίας (TUSAS) Δρ. Ο Μεχμέτ Ντεμίρογλου είπε: «Είμαστε ικανοί να πουλάμε προϊόντα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Τα ποσοστά εγχώριας παραγωγής ανέρχονται στο 70-80%. Σε ορισμένες πλατφόρμες έχει φτάσει το 100%. Μπορούμε να παράγουμε ό,τι θέλουμε».
«Το GOKBEY ΠΕΤΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΧΩΡΙΑΜΗΧΑΝΗ»
Όπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια του ΑΝΤ1 στην Τουρκία, Άννα Ανδρέου, ο Γενικός Διευθυντής της TUSAS Mehmet Demiroglu, σχετικά με την πτήση του GOKBEY, είπε: «Το αποδείξαμε αυτό στην Τουρκία. Αν θέλουμε, μπορούμε να κάνουμε τα πάντα όταν συνεργαζόμαστε, και το κάναμε αυτό. Το HURJET πέταξε, ακολουθούμενο από το GOKBEY με κινητήρα εγχώριας παραγωγής. Στη συνέχεια Το ATAK-2 πέταξε. Στη συνέχεια προς το τέλος της χρονιάς και το ANKA-3 πέταξε. Και το KAAN έκανε την πρώτη του πτήση στις 21 Φεβρουαρίου. Υπάρχει επίσης ενδιαφέρον από ανεπτυγμένες χώρες».
«ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ 500 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ»
Ο Γενικός Διευθυντής της TUSAS αναφέρθηκε επίσης στον προγραμματισμένο αριθμό παραγωγής για το GOKBEY. «Αν δεν κατασκευάσουμε 500 ελικόπτερα, σημαίνει ότι κάπου κάνουμε κάτι λάθος. Αυτά τα ελικόπτερα θα φτάσουν τα περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Μπορώ εύκολα να πω ότι ο αριθμός των ελικοπτέρων που πιστεύουμε ότι θα πουλήσουμε σε χώρες και περιοχές δεν θα είναι λιγότερα από 500. Ελικόπτερα με όμορφα σχήματα και διαγράμματα. Το ελικόπτερο μας...», είπε.
«ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ HURJETS ΤΟ 2026»
Το HURJET μπορεί να είναι ένα ελαφρύ αεροσκάφος επίθεσης. Δουλεύουμε και γι αυτό. Ο πελάτης ρωτά αν έχετε αυτό το προϊόν στο απόθεμά σας. Έχουμε 17 αυτή τη στιγμή. Θα αρχίσουμε να δίνουμε το 2026. Αυτό θα καλύψει ένα σοβαρό κενό. Όταν εξετάζουμε την απόδοση τιμής και την ποιότητά του, είναι πιο συμφέρουσα. Αν το χρησιμοποιήσει ο τουρκικός στρατός, αποκτά μεγαλύτερο κύρος.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΩΛΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΗΠΑ
Συναντηθήκαμε με μια αμερικανική εταιρεία. Είπαμε, ‘Έχετε προβλήματα στα σύνορα με το Μεξικό, ας δώσουμε το AKSUNGUR’. Είμαστε ικανοί να πουλάμε προϊόντα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
«ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ BOEING ΚΑΙ AIRBUS»
Συνεργαζόμαστε επίσης με την Boeing και την Airbus. Θα διασφαλίσει επιχειρηματικό όγκο δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτή είναι μια σημαντική εξέλιξη για εμάς. Θα συνεχίσουμε να αυξάνουμε τις δυνατότητές μας. Πρέπει να παράγουμε και να παραδίδουμε τα προϊόντα μας.
«ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ»
Ο Demiroglu έδωσε επίσης λεπτομέρειες για το ελικόπτερο ATAK. Ο Demiroglu είπε: «Είναι το καλύτερο ελικόπτερο στην κατηγορία του, ο χρήστης είναι ικανοποιημένος. Κατασκευάζουμε άλλα 24. Είμαστε ικανοποιημένοι με το ATAK. Σχεδόν όλα αυτά τα πυρομαχικά προέρχονται είτε από τη ROKETSAN είτε από την MKE. Τα προϊόντα που ονομάζουμε δικά μας. Μας προμήθευαν το πυροβόλο των 20 χιλιοστών από το εξωτερικό, αλλά δεν μπορέσαμε να το πάρουμε, το έκοψαν. Φτιάξαμε το δικό μας πυροβόλο. Φτάνουμε στο 70-80%. Σε ορισμένες πλατφόρμες, έχει φτάσει το 100%. Μπορούμε να κατασκευάσουμε ό,τι θέλουμε».
«Οι ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΟΥ ΑΝΚΑ 3 ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ»
Όσον αφορά τις εργασίες ανάπτυξης του ANKA-3, ο Mehmet Demiroglu είπε: «Το ANKA-3 πετά αυτή τη στιγμή με δύο πρωτότυπα. Εκτελεί δοκιμές ανάπτυξης και ανοίγματος φακέλων. Αυξάνουμε το ύψος, την ταχύτητα και το φορτίο που μεταφέρει.
«Το KAAN ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΜΑΣ... Η ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ 2028»
Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στο 2028 για το εθνικό μαχητικό αεροσκάφος της Τουρκίας, KAAN. Υπογραμμίζοντας ότι το KAAN δεν είναι απλώς ένα έργο αεροσκαφών, ο Demiroglu είπε:
«Το KAAN είναι επίσης ένα έργο οικοσυστήματος. Το 2028 είναι η χρονιά που σχεδιάζουμε αυτήν τη στιγμή να κάνουμε την πρώτη παράδοση. Μπορεί να συμβεί το 2029, αλλά όχι μέχρι το 2039. Βγήκε 14 χρόνια μετά την παραγωγή του πρώτου μέρους του και πέταξε 22 μήνες μετά. Tη δεκαετία του '80 είχε αρχίσει να σχεδιάζεται. Εκείνη την περίοδο, το F-22 είναι το καλύτερο αεροσκάφος της εποχής του, αλλά μερικά από τα συστήματα που θα προσθέσουμε που θα προσθέσουμε στο ΚΑΑΝ δε υπάρχουν στο F-22. Βλέπουμε το ενδιαφέρον των ανθρώπων που λένε: ‘Αυτό το αεροπλάνο είναι δικό μας’.
Αναδρομικά: 100 - 280 ευρώ για υπαλλήλους σε Δημόσιο και ΟΤΑ
Ολυμπιακοί Αγώνες - Κωπηλασία: Στα ημιτελικά οι Φίτσιου - Κοντού και Μπούρμπου - Αναστασιάδου
Φοροδιαφυγή: “Λαβράκια” της ΑΑΔΕ μέσω “αυτόματου ελέγχου” σε τράπεζες