Οικονομία
Η Virtue Worldwide έστησε το απόλυτο νεανικό event για την νέα καμπάνια της Coca-Cola
Εντυπωσιακή και πρωτοποριακή η υποστήριξη της καινούριας διαφημιστικής εκστρατείας από την, νεοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα, εταιρεία.
Η νεοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα, VIRTUE, παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία τη νέα καμπάνια της Coca-Cola Hellas, «Coca-Cola Stories» καθώς και το νέο Coca-Cola app.
H VIRTUE αποτελεί το Creative Agency του VICE και ειδικεύεται, παγκοσμίως, στην ανάπτυξη brand platforms, campaigns και social media activations με βάση το νεανικό κοινό. H VIRTUE εχει συνεργαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο με Marriott, CHANEL, AB-InBev, Bacardi, Google, Samsung και Unilever για τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου, integrated campaigns, social media activation και consumer insights programs.
Η παρουσίαση της νέας καμπάνιας της Coca-Cola από τη VIRTUE πραγματοποιήθηκε μέσω ενός social media activation, χρησιμοποιώντας young creators, με χιλιάδες συμμετοχές, οδηγώντας έτσι σε ένα εκρηκτικό event με τον ανερχόμενο δημιουργό, Solmeister, και παρόντες χιλιάδες νέους που ανέβασαν τη θερμοκρασία -στο Piraeus 117 Academy- στα ύψη!
Ανάμεσα στα πολλά και διαφορετικά happenings του event, αυτό που ξεχώρισε για την πρωτοτυπία του, ήταν η αναγραφή key words στα wristband της συναυλίας, που αντιστοιχούσαν σε διαφορετικούς fans, ώστε να βρει ο καθένας τον «Soulmate» του!
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!