Γενικά
Υπουργείο Μεταφορών: Κανονικά η έκδοση αδειών ΙΧ
Απάντηση του υπουργείου στο ζήτημα που προέκυψε, αφήνοντας εκατοντάδες πολίτες «ξεκρέμαστους».
Την ευθύνη στις προηγούμενες κυβερνήσεις, που δεν είχαν φροντίσει για «την υλοποίηση ενός νέου σύγχρονου συστήματος για τις Μεταφορές» επιρρίπτει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μετά το ζήτημα που προέκυψε με την αδυναμία έκδοσης αδειών για ΙΧ.
Συγκεκριμένα, το πρόβλημα ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα με την καταστροφή ενός controller. Επειδή όμως έχει διακοπεί το συμβόλαιο συντήρησης που είχε το υπουργείο, δεν υπήρχε επάρκεια ανταλλακτικών και ειδικός εξοπλισμός, ο οποίος θα έπρεπε να παραγγελθεί από την αρχή!
Ως εκ τούτου, είχε «παγώσει» η έκδοση αδειών κυκλοφορίας οχημάτων, όπως επίσης και η ταξινόμηση ή μεταβίβασή τους!
Το υπουργείο εξέδωσε ανακοίνωση χθες, Τετάρτη, στην οποία σημειώνεται ότι το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί και το σύστημα λειτουργεί κανονικά.
«Για την εύρυθμη λειτουργία του πανελλαδικού μηχανογραφικού συστήματος και δικτύου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και των Περιφερειακών Υπηρεσιών Μεταφορών και Επικοινωνιών της Χώρας, το Υπουργείο προέβη άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να αποκατασταθούν άμεσα οι παρατηρηθείσες δυσλειτουργίες και να υπάρξει άμεση αποκατάσταση της οποιασδήποτε βλάβης, με ταυτόχρονη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος. Ήδη, το σύστημα, από τις 18-11-2015 και ώρα 15:50, έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία» αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
«Δυστυχώς για χρόνια, οι προηγούμενες κυβερνήσεις δε φρόντισαν για την υλοποίηση ενός νέου, σύγχρονου, συνολικού ηλεκτρονικού συστήματος για τις Μεταφορές. Ήταν ένα ακόμη βαλτωμένο έργο, που οδηγεί για πολλά χρόνια το Υπουργείο Μεταφορών και τις υπηρεσίες των Περιφερειών της χώρας να είναι εξαρτημένες από έναν και μόνο μειοδότη, για τη λειτουργία και τη συντήρηση του συστήματος» σημειώνεται και τονίζεται ότι «στόχος μας είναι ο εκσυγχρονισμός του ηλεκτρονικού συστήματος του Υπουργείου και η μεταφορά των δεδομένων του υπάρχοντος συστήματος σε ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα. Έργο που θα ολοκληρωθεί την επόμενη διετία».
Αιτιολογώντας την κατάσταση που προέκυψε, σημειώνεται «η έλλειψη σε έντυπα αδειών κυκλοφορίας οφείλεται στο γεγονός ότι ο διαγωνισμός (Διακήρυξη 2/2013) που προκήρυξε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου - Καταναλωτή απέβη άγονος. Ο εν λόγω διαγωνισμός επαναλήφθηκε το 2014 και με την υπ’ αριθμ.111347/02-11-2015 απόφαση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου – Καταναλωτή. Κατακυρώθηκε η προμήθεια και η εκτύπωση 3.200.000 αδειών κυκλοφορίας στη μειοδότρια «INFORM Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε». Οι άδειες αυτές θα παραδοθούν το Φεβρουάριο 2016. Με τις εν λόγω άδειες θα εφοδιαστούν όλα τα οχήματα που σήμερα διαθέτουν ως έντυπο άδειας απλό φύλλο χάρτου Α4 και θα επαρκέσουν για την κάλυψη των αναγκών για ένα (1) ακόμη έτος.
Επίσης, το Υπουργείο, για να μη παρουσιαστεί ξανά πρόβλημα με έλλειψη αδειών κυκλοφορίας, προκήρυξε νέο διαγωνισμό (Διακήρυξη 2/2015). Θα διενεργηθεί τη 18η Δεκεμβρίου 2015, για την προμήθεια και εκτύπωση 2.800.000 αδειών κυκλοφορίας».
«Πινακίδες κυκλοφορίας οχημάτων υπάρχουν σήμερα σε όλες τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της Χώρας. Βρίσκεται σε εξέλιξη ηλεκτρονικός ανοικτός μειοδοτικός διαγωνισμός (Διακήρυξη 1/2015) για την προμήθεια πινακίδων όλων των κατηγοριών οχημάτων και σε ουδεμία περίπτωση θα παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα έλλειψης πινακίδων» διαβεβαιώνει το υπουργείο.
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!