Ο Sainz έχει τη λύση στο θέμα των sprint
Ο Μαδριλένος οδηγός της Williams έκφρασε μία γνώμη σχετικά με το πώς θα μπορούσαν τα sprint να γίνουν πιο αποδεκτά από τους φιλάθλους.
Το επερχόμενο Grand Prix στο Όστιν σηματοδοτεί το τέταρτο αγωνιστικό τριήμερο της σεζόν με δομή sprint. Έχουν προηγηθεί αυτά σε Κίνα, Μαϊάμι και Βέλγιο, ενώ μετά το Τέξας έπονται αυτά σε Βραζιλία και Κατάρ.
Αν και οι ιθύνοντες της Formula 1 είναι ικανοποιημένοι με τα νούμερα που σημειώνονται στους αγώνες sprint, μεγάλη μερίδα του φίλαθλου κοινού είναι κατά, επειδή τα θεωρεί «spoiler» για τον μεγάλο αγώνα της Κυριακής.
Διότι μέσα σε αυτά τα 100 χιλιόμετρα, βλέπει τη συμπεριφορά και φθορά των ελαστικών, με αποτέλεσμα να γνωρίζει μία περίοδος του Grand Prix πώς περίπου θα κυλήσει.
Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, ο Carlos Sainz πρότεινε στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου μία βραχυπρόθεσμη λύση:
«Για μένα, αυτό που χρειάζεται περισσότερο είναι να αλλάξει η μορφή των sprint και νομίζω ότι ο Stefano (Domenicali) είναι ανοιχτός σε αυτό.
«Προσωπικά, δεν είμαι μεγάλος φαν των sprint, γιατί στην ουσία αποκαλύπτουν πώς θα είναι το πρώτο κομμάτι του αγώνα της Κυριακής. Η διαδικασία των κατατακτηρίων είναι σχεδόν ίδια και την Κυριακή βλέπουμε απλώς το πρώτο stint, ίσως με λίγο πιο ελαφρύ μονοθέσιο, αλλά με τα ίδια ελαστικά. Οπότε, θα προτιμούσα να δοκιμάσουμε διαφορετικές ιδέες για το sprint, έτσι ώστε να μην αποκαλύπτει τόσο πολύ τον ρυθμό αγώνα και το πώς θα εξελιχθεί η Κυριακή», υπογράμμισε ο Ισπανός οδηγός της Williams.
«Μια απλή ιδέα θα ήταν να υποχρεώνονται όλοι να τρέχουν το sprint με τη μαλακή γόμα, η οποία φθείρεται εύκολα. Υπάρχουν ελάχιστες πίστες όπου χρησιμοποιούμε τα μαλακά ελαστικά στο πρώτο stint του αγώνα. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια εύκολη, βραχυπρόθεσμη λύση», τόνισε ο Sainz.
Την ώρα που η σκέψη του 31χρονου Μαδριλένου είναι ενδιαφέρουσα, τα ρεπορτάζ μιλούν για αλλαγή της δομής των sprint από το 2027. Το σενάριο που έχει ακουστεί ως τώρα περισσότερο είναι η αντιστροφή του grid, όπως έχει παραδεχθεί ο ίδιος ο Stefano Domenicali.