Επιχειρήσεις
Disrupt Greece 2018: Τι κοιτούν οι ειδικοί της αγοράς όταν αξιολογούν μια startup
Τι μετράει και πόσο για την πρώτη εντύπωση στην παρουσίαση μιας καινοτόμου και πρωτοπόρας επιχειρηματικής ιδέας.
Μια θετική πρώτη εντύπωση στον κόσμο των επιχειρήσεων μπορεί να ανοίξει πόρτες σε μια σειρά από ευκαιρίες, τις οποίες ένας νέος επιχειρηματίας δεν συναντά συχνά όταν πραγματοποιεί τα πρώτα του εταιρικά βήματα.
Η προετοιμασία μια επιχειρηματικής ιδέας απαιτεί ευελιξία και δημιουργικότητα ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα παρουσιαστεί ενώπιον πιθανών συνεργατών, επενδυτών ή μελών μιας επιτροπής αξιολόγησης.
Για δεύτερη χρονιά το Disrupt Greece έχει τη χαρά και την τιμή να φέρει σε επαφή τους νέους επιχειρηματίες που προσβλέπουν στο επόμενο μεγάλο βήμα της startup τους, με μια σειρά από επιφανείς επιχειρηματίες, ανθρώπους της αγοράς και επενδυτές, οι οποίοι προσφέρουν τον πολύτιμο χρόνο τους για να ενισχύσουν με τη γνώση τους τον φετινό διαγωνισμό καινοτομίας.
Κάναμε, λοιπόν, στους κριτές και τους mentors του Disrupt Greece 2018, μια πολύ απλή αλλά και εξαιρετικά σημαντική ερώτηση: Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάτε όταν καλείστε να αξιολογήσετε μια startup;
Ας δούμε τι απάντησαν:
Οδυσσέας Ντότσικας – Founder & Managing Partner Project Agora: Τα δύο πρώτα πράγματα που αξιολογώ είναι το μέγεθος της αγοράς στην οποία επιχειρεί να δραστηριοποιηθεί το startup και την ποιότητα της ομάδας.
Chris Habachy – Co-founding partner of Charge Ventures: To 1o πράγμα, ήταν, είναι και θα είναι οι άνθρωποι πίσω από τις, ιδέες, τα business plans και τα projections. Το ιστορικό τους, η επιθυμία τους για διάκριση, η εμπειρία στο να διαχειρίζονται ανθρώπους, κεφάλαια και προβλήματα, η ικανότητα τους να παίρνουν κάτι από το «0» και να το εξελίσσουν, αυτά μετράνε.
Ανδρέας Στεφανίδης – Accelerator Director of Aephoria.net: Το πρώτο πράγμα που πάντοτε κοιτάω όταν καλούμαι να αξιολογήσω μια startup, είναι το όραμα των ιδρυτών ή της ιδρυτικής ομάδας.
Δανάη Μπεζαντάκου – CEO of Navigator Shipping Consultants: Μέσα από τη δική μου εμπειρία και φιλοσοφία για το επιχειρείν, το πρώτο πράγμα που κοιτάω είναι το σκεπτικό της επιχείρησης: Εάν καλύπτει κάτι που λείπει από την αγορά ή εάν το συμπληρώνει.
Παντελής Παπαγεωργίου – Founding Partner firstAthens corporate finance: Το πρώτο σημείο που κοιτάω όταν έχω μπροστά μου μια νέα επιχειρηματική πρόταση είναι ο κλάδος με τον οποίο ενασχολείται η startup.
Φίλιππος Ζακόπουλος – Managing Partner at Found.ation: Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό μίας startup είναι η ικανότητα να ακούει, να μαθαίνει και να προσαρμόζεται. Πολύ σπάνια μία startup καταλήγει να γίνεται πετυχημένη με την πρώτη ιδέα ή προϊόν που δημιουργεί. Πιο συχνά θα χρειαστεί να επαναπροσδιορίσει αυτό που κάνει μαθαίνοντας από τα νέα δεδομένα και τις αποτυχίες της.
Δημήτρης Λιτσικάκης – Country Manager Greece, Revolut: Η ομάδα και η αφοσίωση που έχουν στη startup τους.
Σωκράτης Πλούσσας – Founder and CEO of Fund4All: Θεωρώ σημαντικό να είναι ενεργή σε μια αγορά που κατανοώ και πιστεύω πως έχει προοπτική. Αν υπάρχει αυτό, τα υπόλοιπα μπορώ να τα αξιολογήσω σωστά, αλλιώς είναι αδιέξοδο.
Σταύρος Λουνής – Senior Researcher at ELTRUN The E-Business Research Center: Το πρώτο πράγμα που κοιτάω σε μια startup είναι η ομάδα που την υποστηρίζει. Χαρακτηριστικά όπως η συμπληρωματικότητα και το εύρος και βάθος γνώσεων επί του θέματος που καλείται να θεραπεύσει είναι υψίστης σημασίας. Η ομάδα είναι αυτή που θα κληθεί να σχηματίσει και εκτελέσει το όραμα πίσω από την startup και η ομάδα είναι αυτή που έχει τον ρόλο του να φέρει την πρόταση αξίας στο σύνολο του κοινού στόχου της. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να αναδείξει αρχικά τον ενθουσιασμό της για την λύση που προσφέρει και την πεποίθησή της για τη βιωσιμότητα και το μέλλον της startup.
Οι αιτήσεις του Disrupt Greece είναι ανοιχτές: Δηλώστε συμμετοχή τώρα
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!